Pagina's

vrijdag 8 juni 2018

Mega Hobby Festijn - Miranda Bouhof

Hallo allemaal,

Wie houdt er nou niet van feestjes? Ik wel hoor! Zaterdag 9 juni wordt het Mega hobbyfestijn gehouden. Op deze dag worden er een heleboel demonstraties gegeven. Hoe leuk is dat!
foto van Brenda van der Burg.

Mijn naam is Miranda Bouhof en ik zit in het designteam van Noor Design en Noor & Zo. Ik geef diverse demo's en workshops, ook doe ik veel promotie met hun producten op Facebook.


Tijdens het hobbyfestijn ga ik aan de slag met de laatste collectie van Noor! Design. Zo wil ik jullie onder andere deze prachtige kaart laten zien, maar ik zal vele voorbeelden meenemen ter inspiratie!


Deze kaart is gemaakt met het nieuwe lavendel designpapier, ook komt dit prachtige ovaal met bijpassende randmal uit. Ook zal ik jullie de nieuwe kerst artikelen laten zien, er komt erg mooi kerstpapier uit, mooie poinsetta's en nog veel meer, kom lekker langs zaterdag en laat je inspireren!

foto van Jolanda Bergmans.

Hopelijk ga ik jullie zien op deze feestelijke dag!

Groetjes,

Miranda Bouhof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten