Pagina's

woensdag 10 april 2019

Smak

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaartje voor jullie klaarstaan. Altijd handig om hier een aantal van te hebben liggen. Het mooie Noor! Design Roses & Polka Dots papier leent zich hier goed voor. 


Ik heb op mijn kaartje ook de nieuwe blauwe mallen van Noor! Design gebruikt hieronder ze je een detail hiervan.
6011/0601 Paper bloc Roses & Polka Dots
6011/0601 Paper bloc Roses & Polka Dots
 Het ei is ook erg mooi als soort ovaal te gebruiken en is dus ook zeer geschikt voor niet paas kaartjes.


6002/1278 Blauw Happy Easter
6002/1278 Blauw Happy Easter

De tekst op de stempel hierboven blijf ik zo ontzettend leuk vinden. 

6410/0470 Stempel Birthday text - Smak!


Nog even een close upje van de nieuwe vintage flourishes mal van Noor! Design. Het zijn echt super toffe takjes. I love it!

6003/0091 Vintage Flourishes Branches

Als laatste wil ik nog even terugkomen op het model van de kaart. Deze heb ik gemaakt met een Scr@p stencil van Noor! Design. Met dit stencil kun je oneindig veel toffe kaartvormen en boekjes maken. 


Creatieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    
 




3 opmerkingen: