Pagina's

dinsdag 14 juli 2020

Ho ho ho

Hallo Allemaal,

Kerstmis in Juli, dat is in hobbyland heel normaal natuurlijk! Zo ben ik ook aan de slag gegaan met een kerstkaartje. 


Dit keer met het super leuke Piggy's Xmas knipvel van Bella Lulu.


Als basis heb ik de DDBD Fold Art Schommel gebruikt.



Dit varkentje is lekker aan skieen! Naast het varkentje staat deze leuke lantaarn.



Ook heb ik er nog deze super leuke Holiday Kerstster met Swirl erop geplakt.


Natuurlijk is bij dit leuke knipvel ook weer een bijpassend design papier te vinden.


 Ik heb de Believe in the Magic hiervoor gebruikt. Een papiertje in echte klassieke kerst kleuren!


Nog een paar leuke boompjes ernaast en natuurlijk 1 van de teksten uit het knipvel. En zo heb je dan snel een leuk kaartje klaar! 


Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren. Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog!

Groetjes,







2 opmerkingen: