Pagina's

woensdag 6 april 2022

Shopping Bag

  Goedemorgen allemaal,

De Marianne Design collectie van deze maand is perfect voor meisjes en dames die van shoppen houden. Vandaag heb ik de shopping Bag gemaakt met allemaal producten uit deze nieuwe collectie. Onderaan het blog vinden jullie een lijstje met alle gebruikte materialen.



De shopping bag is een Craftstencil van Marianne Design en dit leuke tasje shop je hier. Het designpapier dat ik heb gebruikt is het nieuwe papiersetje Fabulous waarin zowel designpapier als 3 velletjes stickers, teksten en labels in zitten en deze vind je hier.


De Eifeltoren is een stempel/stans en deze heb ik op de van harte mal van Marleen geplakt. De hakken schoen op het tasje is ook nieuw deze maand en deze heb ik uit zwart cardstock gestanst.



Het parfumflesje en de kleine handtas zijn ook nieuw deze maand en die hebben natuurlijk ook een plekje op de shopping bag gekregen. Het parfumflesje heb ik gestanst uit vellum en mica, de dop is gemaakt van zilver spiegelkarton.


De teksten op de shopping bag komen uit het papiersetje Fabulous. Ook de nieuwe Text banners heb ik gebruikt en deze shop je hier. Ter versteviging heb ik nog eyelets bovenin het handvat gemaakt en dat werkt ook net iets mooier af.




Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer,

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).




 


LR0756 Creatables Heels


LR0757 Creatables Diamond & gem stones


1 opmerking: