Pagina's

maandag 4 april 2022

Bella Lulu Bloghop - Honingzoet

Dag allemaal,

Het nieuwe papier honingzoet willen we graag met jullie delen tijdens onze bloghop vandaag. Het is weer een leuke set designpapier met bijpassende designs.

** klik {HIER} om het Bella Lulu designpapier te bestellen **


Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.

Anouk

Annette

Corry 

Antoinette

Monica

Judith

Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!

 

Wat moet je doen?
  • Ga 4 april 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van 


Heel veel plezier bij het hoppen.

Groetjes Joyce

10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige bloghop met dit leuke papier en plaatjes. Heb weer veel inspiratie opgedaan met die prachtige creaties van het DT. Dank jullie wel. Groetjes en fijne dag, Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaarten dames. Papier is prachtig, heb het pakket voor het hobbyfestijn besteld. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaarten 🧡🖤 vind het papier geweldig, nog méér zin in het hobby festijn 🐝

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk al die verschillende kaartjes met het honingzoet papier. Ik heb alweer zin in de volgende hobby festijn dag! 😀👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer allemaal zo gave creaties gemaakt en judith lukte mij niet om bijjou te reageren maar super leuke creatie met de hexacons

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stuk voor stuk cadeautjes. Ik ben zo blij dat ik het pakket heb besteld voor 10 april. Kan niet wachten om te zien wat jullie nog meer voor kunstwerkjes daar mee ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave creaties zijn er gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw echt stuk voor stuk leuke kaartjes. Weer veel inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle blogjes door gehopt, heel veel ideeën opgedaan en nu nog gips van mijn pols dan kan ik aan de slag en nog tijd vinden om aan de slag te gaan. Papier al in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige kaarten hebben de dames gemaakt ik vindt ze geweldig🙂en dat papier is gaaf dat heb ik al besteld.

    BeantwoordenVerwijderen