Pagina's

vrijdag 7 oktober 2022

Boo

 


Hallo allemaal,

Ik hou helemaal van deze kleurtjes. 


De kaart wordt er zo gezellig en vrolijk van!


470.784.155

 Ik heb hier als basis van de kaart de shape art "Text Balloon"  gebruikt. Deze heb ik eerst uit zwart cardstock overgetrokken en uitgeknipt. Een matrand wit gemaakt en daarna paars cardstock.


470.784.156

Daarna heb ik de card art "Boo" overgetrokken en uitgeknipt. De letters heb ik uit groen cardstock geknipt. De letters heb ik onderin wat donkerder gemaakt met inkt.
473.005.030

Toen was het tijd om de kaart op te bouwen. Leuk om het designpapier en monsters te gebruiken van de crafty kit "monster house". Ik heb hier de druppels van uitgeknipt en deze op de shape art "text balloon" geplakt. Het designpapier heeft zulke vrolijke kleuren! De tekstjes van de stempels zijn van Elizabeth craft design CS277-Monster Hugs.

Hopelijk heb ik jullie weer wat inspiratie gegeven en wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes,

1 opmerking: