Pagina's

donderdag 26 januari 2017

Project Life

Afgelopen jaar ben ik begonnen met BootCamp en dat vind ik zo heerlijk om te doen. Je bent lekker buiten en gaat net even wat verder dan je normaal zou doen. Je haalt meer uit jezelf en dat heb ik nog wel eens nodig...

Vanuit de BootCamp doen we regelmatig mee met obstacle runs. Nu hebben we er ook ÊÊn gedaan met de kinderen samen. Dat was natuurlijk dolle pret. Mijn  eerste Project Life pagina die ik vandaag wil laten zien is van Duncan die van de waterbaan naar beneden komt en langs een stelling een sloot oversteekt.


Hij was samen met zijn vriendje Tycho en zijn Papa voorop. Ze gingen ontzettend snel het parcour over. Hij vond het geweldig!

6002/0259 Blauw Notebook     6003/0067 Vintage Flourishes Polaroid camera met filmstrip hart

Ik heb bij deze pagina de Notebook stans 6002/0259 en Vintage Flourish Camera 6003/0067 gebruikt.


De volgende pagina is van dezelfde obstacle run alleen nu van Randy en ik zelf. Randy komt ook van de water glijbaan. Hij vond het ook erg leuk. Alleen aan het eind moesten we door een diepe sloot waar door hij het zo koud had en het niet meer zo leuk vond, wat heel begrijpelijk is.


Zoals je kunt zien hadden wij het ook super leuk. Elke helling was het roepen en juichen "Whoohaa" zoals als wij Mud Troopers dan roepen.


Hier heb ik de Vintage Flourish met de sterren gebruikt. Er zijn veel leuke stansen die perfect te combineren zijn met Project life zoals je ziet,

6003/0072 Vintage Flourishes sterren

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot snel.
groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten