Pagina's

zondag 29 maart 2020

Biertje



Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik een blogpost verzorgen. Ik zal me eerst even voorstellen: Ik ben Irina Kikkert, woonachtig in Sint Nicolaasga. Getrouwd met Ronald en samen hebben we 2 zoons van 13 en 11 jaar. Mijn hele leven ben ik al creatief bezig. Het kaarten maken heb ik zo'n 3 a 4 jaar geleden ontdekt en dat is nu nog steeds mijn grootste passie. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan mijn hobby bureau zit. Vanaf nu heb ik de eer om aan de slag te gaan als gast designer in het Bella Lulu design team voor Noor en zo! Ik hoop dat ik jullie met mijn creaties ga inspireren. Maar nu genoeg over mij.

Afbeelding kan het volgende bevatten: Irina Kikkert, glimlacht, close-up

Vandaag heb ik dit leuke setje gemaakt met het nieuwe knipvel 'Biertje' 3000/0058. Onderaan het blog zet ik de links met gebruikte materialen op een rijtje. 


Ik heb een chipskoker beplakt met cardstock en daarop de stans 'blauw ovaal sierlijk'die ik vervolgens gepimpt heb met het toffe knipvel Biertje. In de koker past precies 1 bierflesje, dus erg leuk om cadeau te geven.


Daarbij het ik de Box Art Teabag van Dutch Doobadoo gemaakt en daar een eyelet ingedrukt. Zo kan het met een touwtje leuk aan het bierflesje hangen. Om dit zakje te versieren heb ik ook weer gebruik gemaakt van het knipvel Biertje in combinatie met het toffe nieuwe tekst stansje van Noor!Design, Little Happiness Friends.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit cadeau setje!


Bedankt voor het lezen en tot snel!

Groet, Irina

De gebruikte materialen zijn te bestellen in de webshop met onderstaande links:

470.713.036 Box Art Teabag   3000/0058 Bella Lulu Knipvel Biertje  6002/0639 Blauw Ovaal sierlijk   6002/1487 Little Happiness  Friends






2 opmerkingen: