Pagina's

zaterdag 28 maart 2020

Dream Big

Hallo allemaal,

Omdat het designpapier zo mooi is,
 gewoon nog een kaartje met het  
6011/0653 Scrap Design Paper "Violet Dreams"!


Op de voorkant zit de 6002/0987 Blauw Vierkant "Vlinder"
De tekst komt uit het designpapier en heb ik gemat op roze en paars cardsstock.

De basis is gemaakt met de nieuwe Essentials mallen van Studio Light waarmee je dus deze lijstjes kunt maken.





Voor deze shadow box ben ik aan de slag gegaan met het prachtige 6011/0653 Scrap Design Paper "Violet Dreams"


Uit het designpapier knip ik bloemetjes uit en verwerk deze tussen de bloemen.


De bloemetjes zijn beïnkt en met een bolpen bewerkt.

6003/0080 Vintage Flourishes "Hyrangea"


De bladeren knip ik in stukjes en zet ze hier en daar vast tussen de bloemen.

6002/1253 Floral Flourishes "Aster"
 

Ook de 6002/1026 Autumn "Klimop" heb ik gebruikt bij de bloementoefjes.


Hoop dat jullie de shadow box net zo leuk vinden.
Ik ga deze zeker nog eens maken.

Tot de volgende keer.

Liefs



1 opmerking:

  1. Wauw, schitterende creatie! Echt knap gedaan! Leuke stempel.Mag ik vragen van welk merk deze is? Vind die echt super. Echt prachtig met dit mooie papier.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen