Pagina's

vrijdag 13 maart 2020

Maak je Dromen Waar...

1 van mijn favoriete mallen is toch wel Dutch Doobadoo Shape Art Lily 470.713.184. Ik vind deze mal zo'n mooie klassieke uitstraling hebben. Past zo goed bij mijn vintage style.


Met het mooie Maja design papier wordt de vintage sfeer nog meer versterkt en mijn vlindermal van Tim Holz doet het ook nog heel mooi bij dit soort kaarten. Beetje inknippen zodat je de bocht om kunt werken en 2 op elkaar voor een nog mooier effect.


Pareltjes,bloemen en vlinders doen het altijd goed op een vintage kaartje en meerdere laagjes is ook heel leuk. Ook gemakkelijk uit te voeren met de mallen van Dutch Doobadoo, in de gootte die je zelf wilt aanhouden.


Dit is mijn bijdrage voor Dutch Doobadoo  voor vandaag. Tot een volgende blogpost maar weer.

2 opmerkingen: