Pagina's

donderdag 12 maart 2020

Lente

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een fleurige lentekaart gemaakt met de Gnomeladys uit de serie 'Rien Poortvliet' van Joy!crafts en het mooie Noor! designpapier 'Lavender Garden'. De kaart lijkt simpel, maar er zit toch wel wat werk in. Het is een sliderkaart met heerlijk veel zonnebloemen en vlinders erop. 


De Gnomelady heb ik gebruikt als slider. Ik heb haar los geknipt van de zonnebloemen aan het eind van de slide/slede. De zonnebloemen heb ik ingekleurd met copic markers en de Gnomelady heb ik aangekleed met het designpapier 'Lavender Garden'.

6002/1207 Snijstencil - R. Poortvliet - Kaboutervrouw met bloemen

Op de voorzijde zien jullie de Gnomelady met de bloemenrank. Ook deze lady heb ik aangekleed met het designpapier. De zonnebloemen zijn eerst gestanst uit geel cardstock en daarna iets aangezet met copic markers.


 Op de foto hieronder zie je wat er nodig is om de Gnomelady aan te kleden. Eerst heb ik alle kleuren die nodig zijn voor het aankleden gestanst. 


Daarna heb ik als ondergrond de paarse lady gebruikt en elke keer een onderdeeltje uitgeknipt en opgeplakt. De bloemenrank heb ik uit groen cardstock gestanst en de bloemen nog een keer uit geel cardstock en daarna bewerkt met copic markers.

  6002/1210 Joy Stans Kaboutervrouw draagt bloem 
Ook de Mon Ami - Gnome - mag hier niet ontbreken. Deze heb ik ook aangekleed met het designpapier 'Lavender Garden'. 


De baard en snor zijn uit een wattenschijf gestanst. Ook de Gnome heeft een zonnebloem in zijn hand. 

6002/1386 Mon Ami Gnome

Op de onderste foto's zien jullie in vijf stappen hoe de slider werkt.






 Op de bovenkant van de kaart heb ik de blauwe border vlinders geplakt. De vlinders zijn nog een keer uitgeknipt en op de rand geplakt. Verder heb ik nog diverse Noor! stansen verwerkt. De basis van de kaart is DDBD Card Art Ticket 2. Alle randen van het designpapier zijn bewerkt met een distresser en beïnkt met Distress ink - vintage photo.

6011/0591 Paper bloc Lavender Garden

Nog een fijne dag en tot de volgende kaart,

Groetjes Antje

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/1207 Snijstencil - R. Poortvliet - Kaboutervrouw met bloemen  6002/1210 Joy Stans Kaboutervrouw draagt bloem 6002/1386 Mon Ami Gnome6011/0591 Paper bloc Lavender Garden     6002/1042 Blauw Border Vlinders  6002/1411 Snijstencil - Knotwilgen    6002/1222 Snij stencil Sunflower 6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags     CS1022 Marianne Design • Clear stamps lente   470.713.684 Card Art Ticket 2    6004/1238 Stencil Sliders682N Nuvo crystal drops bottle green

2 opmerkingen: