Pagina's

vrijdag 1 juli 2022

Vitamine Zee



Hallo allemaal,

Hier een kaartje gemaakt met de leuke card art "reddingsboei" van Dutch Doobadoo.


De reddingsboei heb ik overgetrokken uit wit cardstock en de binnenkant met een donkere gele kleur samen met blauw designpapier vitamine Zee van Bella Lulu (3004/0023). Het donkergele cardstock heb ik beïnkt met oranje inkt van memento.

470.784.140

Ik heb deze reddingsboei samen met het anker van Dutch Doobadoo verwerkt.


470.713.765

Deze card art heb ik ook eerst overgetrokken uit wit cardstock en hetzelfde designpapier gebruikt als bij de reddingsboei. Ook hier heb ik de oranje memento gebruikt samen met distress inkt vintage photo van Ranger. In de binnenkant van de reddingsboei heb ik een half bolletje met schutmateriaal gemaakt samen met wat visjes uit het knipvel en met wat foamclay van Craft Emotions. Hier en daar heb ik nog wat druppels gemaakt met glossy accent.



Om de reddingsboei heb ik touw geplakt en dit touw heb ik ook om het anker gedaan. Daarna heb ik met de plaatjes van het knipvel een leuk tafereeltje gemaakt van de plaatjes die bij het designpapier zaten. Met een zwarte fineliner en witte pigmentliner heb ik hier en daar wat geaccentueerd.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag verder.

Groetjes,

 

2 opmerkingen: