Pagina's

woensdag 27 juli 2022

Zing, dans en vier

Goedemorgen lieve bloglezers,

Vandaag heb ik een vrolijke bloemenkaart gemaakt voor jullie met een shaker in het midden. Onderaan het blog vinden jullie een lijst met gebruikte materialen.

Voor de basis van mijn kaart heb ik de cirkel mallen van Carlijn gebruikt. Een hele fijne mal waarbij je altijd de juiste maat cirkels hebt. Voor dit kaartje heb ik dan ook verschillende maten gebruikt. In het midden heb ik een cirkel uit gestanst en hier met behulp van Mica een shaker van gemaakt.



Het designpapier dat ik heb gebruikt is Summer vibes van Marianne Design. In dit blok zitten verschillende gele printjes die je mooi met elkaar kunt combineren. 

 

 

De bloemen op de kaart komen uit de set Flowers by Marleen en de bijtjes mal van Marianne Design. De bloemen heb ik gemaakt met het designpapier Summer vibes. 

De teksten komen uit de set Fabulous, dit zijn stickers en passen qua kleur perfect bij het papier uit de set summer vibes. De tekst in de shaker is ook van Marianne Design en heet lieve teksten.
 
De cijfers is ook een collectables mal van Marianne Design genaamd party numbers.
 
 

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).



 



 


 

1 opmerking: