Pagina's

zondag 14 november 2021

B-day

Hallo Allemaal,

Dit doosje is gerecycled. Ik kreeg het van een collega die weet dat ik alles kan gebruiken. Het is een doos met krachtige magneten in de klep dus superleuk om een cadeau doos van te maken.


Het enige wat ik hoefde te doen is het opnieuw te beplakken. Hiervoor heb ik de feestelijke Crafty kit Time to Party gebruikt.


De binnenkant is bekleed met een restje van een fleece lapje Dit kun je makkelijk met het hete lijmpistool bevestigen.


Met de letters van Carlijn Design de woordjes Happy en B-day bovenop de klep gezet.


De leuke uitdrukfiguurtjes die in de kit zitten heb ik een zwarte outline gegeven om het wat beter af te laten steken.


Het designpapier heeft ook een leuk vel met ballonnen. En hoe leuk is het dan om een paar ballonnen op het deksel te zetten.


Gooi dus niets weg maar recycle het gewoon. Te leuk om te doen ook. Hopelijk heb ik je op een idee gebracht. Bedankt voor het bezoek aan ons blog en graag tot snel.

groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 






1 opmerking: