Pagina's

zaterdag 13 november 2021

Winter

Goedemorgen allemaal


Het leuke ijsbeertje blijft toch wel favoriet, dus ik heb hem weer gecombineerd met de november collectie van Marianne Design.

 

De basis is een cadeaudoosje dat ik zelf heb gemaakt. Het mooie Designpapier is sparkling snow (PB7062). De fijne feestdagen mal (CR1561) van Marleen is gelukkig weer leverbaar dus daar heb ik een shaker (LR0025) mee gemaakt.

 CR1561 Craftable Fijne Feestdagen cirkel by Marleen

 In de shaker heb ik het ijsbeertje (COL1502)  in de sneeuw gezet met een paar boompjes (CR1483) om hem heen en de shaker zelf heb ik gevuld met Eiskristall.
COL1502 Collectables Eline's Arctic bear
 

De teksten fijne kerst en winter zitten in de fijne feestdagen mal van Marleen en die heb ik los geknipt en aan de zijkanten van het doosje geplakt. 

De slee (CR1572)  is nieuw en zit in de november collectie van Marianne Design, net als de slinger met sterretjes (CR1573) en de grote ijssterren (LR0741)
 
 CR1572 Sleigh by Marleen

Bedankt weer voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

LR0741 Creatbales Petra's Ice crystals circle

 CR1573 Chain of Stars

CR1572 Sleigh by Marleen
923400048 - Eiskristall
CR1483 Craftables bomen

COL1502 Collectables Eline's Arctic bear

LR0025 Shaker windows - rond

 CR1561 Craftable Fijne Feestdagen cirkel by Marleen

PB7062 Eline's sparkling snow

1 opmerking: