Pagina's

vrijdag 28 april 2017

50 jaar Getrouwd


Een layout die ik gemaakt heb voor het 50 jarig huwelijk van mijn schoonouders die op 27 april 1967 getrouwd zijn toen er die dag ook nog een prinsje werd geboren. Die koning wordt nu ook 50 jaar.

Eerst heb ik een gedeelte van de achtergrond bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo

Daarna heb ik op de gesso met drie kleuren distress inkt de achtgrond gekleurd, squeezed lemonade, peeled paint en spiced marmalade.

Op twee plekken op de layout heb ik met het rozen stencil van Dutch Doobadoo de structuurpasta opgebracht.

Na het opdrogen met een heattool heb ik het stencil er weer opgelegd en gekleurd met distress inkt.

En op verschillende plaatsen op de layout heb ik de structuurpasta met het kleine ATC stencil van DDD aangebracht en gekleurd met distress inkt. Stoere print en stencils zijn dat.
Zulke leuke kleine motieven.


Nog een lintje en de cijfers 50 erbij en mijn layout voor het herinneringsboek is af. Ze waren er erg blij mee.


Dit is mijn creatie voor deze week. Bedankt weer voor de aandacht en eventuele reactie.
Nog een hele fijne en creatieve dag!

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten