Pagina's

zondag 30 april 2017

Mixed Media Time

Ik kwam er maar niet aan toe om deze gave mdf klok van Dutch Doobadoo te pimpen. Nu ik bezig was met het voorbereiden van een nieuwe Mixed Media workshop dacht ik meteen dan ga ik nu eens de klok maken!

Ik wilde graag een andere stijl er voor gebruiken en ben met zwarte gesso en crackle paint aan de slag gegaan.

 870.002.090 Gesso Zwart 250 ml   

Ik vind zo'n mooie combinatie samen, het geeft een geweldig effect.


Toen de crackle paint gedroogd was ben ik er met sprays en inkt overheen gegaan.

DMM15 Media Crackle

Ik heb voor de kleur blauw gekozen maar natuurlijk kun je elke kleur spray er voor gebruiken en ook voor de inkt.


Het leuk me leuk om lekker veel roosjes in verschillende maten er bij te gebruiken en diverse stansen van Noor! Design. Zoals de vieuwmaster met vlinder in het midden. 

6002/0451 Blauwe mal Viewmaster     6002/0381 Blauwe mal Open hart + vlinder

Op de vieuwmaster heb ik kleine plakparels gedaan.


Bij de roosjes heb ik Paper Art blaadjes gebruikt en de leuke Vintage Flourish Swirl van Noor!

472.948.002 Laser Paper Art A5 wit Leaves    6003/0061 Noor! design Cutting stencil Swirls/takjes

Dit is echt ÊÊn van mijn favorieten. Zou hem bij elke kaart / project wel kunnen gebruiken...


Ik heb de klok met zoveel plezier gemaakt. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.  

Wil jij ook deze klok maken? Dat kan op op de volgende data bij de Mixed media workshop:

Vrijdag 15 juli hebben we nog 1 plekje vrij.

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo
En een nieuwe datum is gepland op vrijdag 25 augustus.

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en misschien tot ziens bij de workshop.

Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten