Pagina's

maandag 3 april 2017

Lost at Sea


Hallo Lezers,

De Under the Sea serie is zo ontzettend leuk. Ik heb er nog een kaartje van gemaakt. Dit keer een doorkijk kaartje geïnspireerd door Raffaela. Met als basis het mooie bijpassende Design papier van Noor!. 


Aan de binnenkant van de kaart heb ik een plaatje van Mo manning gebruikt, eerst ingekleurd en dit bedekt. 

6410/0301 Background Flourishes



Dan bewerkt met Pan Pastel en de leuke Dutch Doobadoo masks en een stempel van Noor! Design.


Kijk eens hoe gaaf het mask is! Past er toch perfect bij.

470.990.004 Mask Art A5 Bubbles 3

Wil je ook leren werken met Pan Pastel raad ik aan een workshop te volgen bij Noor & Zo. Kijk hiervoor even op de workshopagenda in de webshop.

Afbeeldingsresultaat voor panpastel

Door middel op het plaatje te klikken kom je op de workshop pagina.


Vervolgens een cirkel uit het voorblad geknipt en aan de achterkant mica gedaan.


Het lijkt net of je door een kajuitraampje kijkt. Wat een leuk effect geeft. 


Een leuke stempel en veel Noortjes uit de nieuwe serie maken mijn kaartje af. 

6002/0655 Under the Sea Zeehond, Dolfijn, Kwal6002/0654 Under the Sea Koraal

Ik vind deze serie zo gaaf!


Nog even heel het kaartje en dan wens ik jullie weer een fijne knutselweek en graag tot volgende week.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: