Pagina's

dinsdag 25 april 2017

Christmas

Hallo lezers,
Deze keer mijn eerste kerstkaart op dit blog je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen toch!!

Wat zijn de letters van Dutch Doobadoo toch leuk je kunt ze overal voor gebruiken.

470.990.010 Dutch Stencil Art Alphabet A-Z

Ik heb het designpapier van de Noor" Be Merry' collectie gebruikt.

Voor de aankleding heb ik gebruik gemaakt van de nodige Noortjes.

6002/2056 Noor! Design Happy Holidays Kerstbomen   6002/2029 Happy Holidays Merry Happy Reindeers

Ook heb ik het nog verder aangekleed met de blokken van Studio Light van afgelopen jaar.


De letters nog met een beetje witte gesso en glitters bewerkt.


Deze mal van de sterren blijft ook leuk!


Rendieren met arreslee mogen ook niet ontbreken natuurlijk.


Een leuk winters tafereeltje erbij. Hieronder nog even de gehele kaart.

Dit is was mijn eerste kerstkaart voor dit jaar er zullen er nog veel volgen. 

6002/2026 Happy Holidays Santa with Sleigh

groetjes weer en tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten