Pagina's

zondag 2 april 2017

Shabby Chic Workshop

Deze keer een andere stijltje namelijk Shabby Chic. Toen ik het papierblokje Rose Garden zag wist ik het meteen.  Een leuke serie kaarten in de Shabby Chic stijl met lekker veel roosjes, stansen en kant.


Ik heb alle randen van het papier opgeruwd met de distress tool van Tim Holtz.

Afbeeldingsresultaat voor tim holtz distresser

Ik heb een mask met gesso in rechter hoek gebruikt. De Dutch Doobadoo gesso is hier voor geschikt en geeft een leuk effect.


Ik heb diverse stansen van Noor! er bij gebruikt zoals het leuke vogelkooitje. Echt een favoriet bij deze stijl.

6003/3003 Little Happines Vogelkooi

Ook natuurlijk her en der schattige vlindertjes en rozen.


In de Vintage Flourish serie van Noor! Design zitten erg mooie takjes.

6003/0027 Vintage Flourishes Tak bladeren (dik)    

Met een opbol pen kun je ze mooi vorm geven.


Natuurlijk ook nog een tekst in combinatie met de banner stans.


Deze kaarten gaan we maken met de Kaart Technieken workshop op zaterdag 6 mei. Er zijn  nog enkele plekjes vrij. Wie weet zie ik je dan!

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Allemaal een hele dag gewenst en tot volgende week.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten