Pagina's

zondag 29 april 2018

Love Ballet


Hallo Allemaal

Het nieuwe Prima Ballerina design papier van Noor! is momenteel echt favoriet bij mij. Mooie zachte kleurtjes. Ik hou ervan.


Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik gek op de Shape Art mallen van Dutch Doobadoo. Deze keer heb ik de Shape Art Chord gebruikt 470.713.162. Ik ben begonnen met een mooie zacht roze cardstock met een kleinere witte laag. Als laatste het prachtige design papier met de Ballerina's. 6011/0560

Hierboven op heb ik 2 verschillende designs elkaar laten overlappen waarvan een gemat op wit cardstock. Ribbelkarton laat het stempelafdrukje er mooier uitspringen. Het stempeltje is van Lili of the Valley Stamps en ingekleurd met mijn alcohol markers. Hier voor gebruik ik het Perfect Colouring papier. Met een witte gel pen of molotow pen kun je leuke witte accentjes aanbrengen.


Met een No-end-Border mal heb ik een leuk notitie randje er aan gemaakt. 6002/0510

6002/1044 Ovaal Blauw met sierrand

Achter het afdrukje zie je de nieuwe sierlijke ovaal mal van Noor! 6002/1044 Is het geen plaatje!


Noor! heeft ook een eigen Scraplijn en in deze collectie zit een hele toffe Basis set. 6002/0914. Deze set bevat leuke mallen om een pocket letter mee te maken maar ook super tof om op je kaarten te verwerken.

6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful

Ik heb het leuke malletje met de tekst LOVE gebruikt. Met  cardstock heb ik de letter V terug laten komen in de roze kleur. Daarna gemat op ribbelkarton. Ook het paperclipje bij het stempeltje komt uit deze toffe set.


Zo leuk deze ''Spitzen'' 6002/1046 . Helemaal leuk bij het Prima Ballerina papier.

6002/1046 Little Happiness Spitzen

 Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn Ballerina kaartje. Leuk dat jullie weer hebben gekeken. Tot Volgende week.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.162 Shape Art Chord A5  6002/1044 Ovaal Blauw met sierrand 6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful6002/1046 Little Happiness Spitzen 8089/0214 Ribbelkarton fijn A407010 papier - Perfect Colouring Paper A4 Molotow Marker 127HS - wit  - 1,5mm Crossover

Geen opmerkingen:

Een reactie posten