Pagina's

dinsdag 10 april 2018

Workshop Oxide Technieken

Ik ben erg dol op stempelen daarom vind ik de Distress Oxide kleuren echt helemaal te gek!


Ik ben een avondje lekker aan de slag gegaan met deze inkten en heb verschillende kaarten en een tasje gemaakt.


Het tasje is een mal 470.713.043 van Dutch Doobadoo. Ik heb deze op zwart papier getekend.

470.713.043 Dutch Box Art Suitecase

Daarna heb ik de binnen lijnen op wit papier getekend. Deze heb ik bewerkt met oxide inkt. Later heb ik er stansen, stempels en fineliner bij gebruikt.


Ook deze onderste kaart is een mal 470.713.652 van Dutch Doobadoo.

470.713.652 Fold Card Art Ticket

Deze mallen zijn zo leuk met inkt te combineren. En door Oxide in lagen aan te brengen is het altijd een verrassing welk mooi resultaat je krijgt.


Aan de rand en in het midden heb ik stansen van Noor! Design gebruikt.

6002/0934 Border Blauw

De schattige kleine vlinders maken het af.


Je ziet het... Ik was niet te stoppen haha Ik heb ook nog 2 kaartjes gemaakt.


Met leuke water spetters en Dutch Doobadoo masks.


Lijkt het jou ook leuk om met de oxide inkten aan de slag te gaan? Kom dan zaterdag 21 april naar de Oxide Technieken workshop.

Afbeeldingsresultaat voor noor en zo reserveer hier

We gaan dan alle projecten maken! Wie weet tot dan.





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten