Pagina's

dinsdag 17 april 2018

Workshop - Nuvo Technieken

Er is weer een super leuke mal uit van Dutch Doobadoo. Namelijk deze trapjes kaart.


Ik heb de mal getekend en gesneden op wit cardstock. Daarna heb ik het designpapier "Secret Garden" van Noor! Design gebruikt.

6011/0531 Paper bloc Secret Garden

Het is prachtig vintage papier.


Op de trapjes heb ik de alfabet stans 6002/0799 met vlag van Noor! geplakt.

6002/0799 One of a Kind Alfabetbanner 29 st6002/1042 Blauw Border Vlinders

Aan de zijkanten heb ik vlinderrand 6002/1042 gebruikt en deze met de leuke Nuvo drops bewerkt.


De swirl is gemaakt met Nuvo glitter structuurpasta en een swirl mask van Dutch Doobadoo.

Deze kaart gaan we maken op de Nuvo technieken workshop die ik 25 mei geef . We gaan 2 mooie kaarten maken met verschillende Nuvo artikelen. De mal van de trapjes kaart krijg je er GRATIS bij!

Afbeeldingsresultaat voor noor en zo reserveer hier

Mocht je het leuk vinden om deel te nemen geef je dan gezellig op!

Ik wens jullie een hele fijne dag!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten