Pagina's

vrijdag 1 oktober 2021

Oh Denneboom

Goedemorgen lieve bloglezers,

Er zit nog veel meer leuks in de oktober collectie van Marianne Design die ik jullie nog niet heb laten zien. Daarom vandaag een kaartje met het nieuwe craftstencil op a4 formaat met de leuke Sneeuwpoppetjes van Marleen.


De basis van de kaart is het nieuwe craftstencil op A4 formaat van het bos (PS8105). Ik heb voor de demo al een andere kaart gemaakt  waarbij ik alle bomen aan elkaar heb gemaakt maar voor deze kaart heb ik de twee linkerbomen gebruikt. Het designpapier is Sparkling Snow (PB7062).

PS8105 Craft Stencil - Forest

De leuke sneeuwpoppen (CR1567) van Marleen zijn ook nieuw deze maand en kijk eens hoe leuk ze zijn. In mijn vorige blog heb ik ze uit gestanst uit het snowpaper van Marianne Design maar op deze kaart heb ik ze uit wit cardstock gestanst zodat jullie goed het verschil kunnen zien. Er zitten allemaal leuke accessoires bij de mal dus je kunt de sneeuwpoppen steeds weer anders opbouwen.

CR1567 Craftable Snowman by Marleen

De kleine bomen (LR0736) zijn ook nieuw deze maand dus die heb ik ook op de kaart gebruikt. De leuke gondel (LR0734) is tussen de bomen op weg naar boven. De gondel heb ik vastgemaakt aan een stukje hempcord. Achter de raampjes heb ik vellum geplakt en de aansluiting van de gondel heb ik uit zilver spiegelkarton gestanst.


LR0734 Creatables Tiny's gondola
De teksten zijn uit de stempelset Hallo Winter van Marleen (CS1036). Met nog wat sneeuwspetters is je kaart helemaal af.


Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

CS1036 Clear Stamp Hallo winter by Marleen
LR0734 Creatables Tiny's gondolaLR0736 Creatables Tiny's pines

CR1567 Craftable Snowman by Marleen


PB7062 Eline's sparkling snow

PS8105 Craft Stencil - Forest

8011/0104 Spiegelkarton zilver

3908-025 Hemp cord wit 0,8mm x 100m
110106/0100 Transparant perkamentpapier / vellum wit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten