Pagina's

zondag 20 september 2020

Selfie

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een layout laten zien. Deze keer ben ik begonnen met het schilderen van distels met Daniël Smith verf op een wit vel.


 Daarna ben ik er deze foto bij gaan zoeken en heb ik het groen 'door' geschilderd zodat het 1 geheel wordt. 
 

Dan ziet het er zo uit. Het Ivy Cottage papier past er ook zo mooi bij. Een wat oudere papier lijn maar omdat het zo goed past moest ik het er wel bij gebruiken.



6011/0627

Zo is de layout uiteindelijk geworden. Ik heb het fototoestel uitgeknipt uit het designpapier. Daar omheen heb ik blaadjes (Eucalyptus en van de Aster) gezet en deze zijn ook gekleurd met dezelfde kleur groen.


Eucalyptus 6003/0093 en 


Aster 6002/1253

De Little Happiness ~label~ 6002/1100 staat er ook nog bij gestanst uit designpapier met een libelle erop. De grote libelle is uitgeknipt uit het designpapier. 


6002/1100


Het woordje LOOK is een stans uit de Picture kit 6004/0035. Ook de tekst ~Selphy~ komt uit deze set, evenals de chevrons die bij de 3 gestempeld zijn. Het cijfer 3 correspondeert met hoe oud ze is.  ondom de layout zijn de woordjes "click click click' gestempeld.

Zo dan zijn we weer aan het eind van deze post gekomen. Ik wens jullie een fijne dag toe en tot de volgende keer!

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten