Pagina's

vrijdag 18 september 2020

Soulmate


Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie inspiratie te geven. Dat hoop ik tenminste.


Ik ben begonnen op een wit vel. Daar ben ik flink los gegaan met stencils. Super leuk om een eerste laag mee te beginnen. Het design papier dat er heel mooi bij past qua kleur is So Cool  6011/0539



Dit is mijn totale layout geworden.


Wat ik met deze foto aan jullie wil laten zien is hoe leuk het is om allemaal laagjes op elkaar aan te brengen. Het clustertje zoals we het ook wel noemen.  


Een cluster bestaat uit allerlei embellishments die samen moeten kloppen. Het moet een beetje spannend zijn om te kijken hoe iets in elkaar steekt.


Nogmaals het cluster: Je ziet hier dus twee randstansen die over elkaar heen gelegd zijn: de Starborder 6002/1494 en Nathalie 6002/1546

 


De slippers zijn Vakantie accessoires van Joycrafts 6002/1476. Op de eerste foto zie je ook nog een pijl. Dat is een Vintage Flourishes 6003/0097


Dan ben ik aan het einde gekomen van dit bericht. Een fijne dag gewenst en tot een volgende keer!

2 opmerkingen: