Pagina's

donderdag 3 februari 2022

Bedtime Bear

 Lieve blogvrienden,

Hebben jullie dat ook wel eens: je hebt een leuk plaatje waarmee je een kaart wilt gaan maken, maar hebt geen bijpassend designpapier? Dan kunnen we gelukkig op eenvoudige wijze zelf designpapier maken in de kleuren die er wel bij passen. Dat heb ik dan ook bij de onderstaande kaart gedaan. Onderaan vind je ook nog een kort filmpje van deze kaart.

Door op de productfoto's te klikken, wordt je automatisch door gelinkt naar de plaats in de webshop waar je het betreffende artikel kunt vinden.

Ik heb de kaart gemaakt rondom de super lieve Belle Lulu knipvel plaatjes "bedtime bear"
3000/0111 Bella Lulu Knipvel Bedtime bear

De achtergrond op de twee cirkels heb ik gemaakt door hem egaal blauw te kleuren met inkt en vervolgens met witte embossingpoeder en de maak art "start Night" de sterren te maken. Hoe schattig is dat!

470.715.148 Mask Art Starry Night 


De twee zijpanelen heb ik met dezelfde kleur blauw bewerkt door er de maak art "Slimline op  te leggen. Daaroverheen heb ik met geel nog wat sterren gemaakt

470.784.067 Mask Art Slimline


Op het achterparel heb ik de wolken gemaakt met de maak art "clouds" 

470.741.001 Dutch Doobadoo Mask Art Clouds


Aan de randen van de cirkels heb ik met de Signo multiplier, witte streepjes gezet om zo nog wat accenten aan te brengen.

Uni-ball Signo Multiliner wit

Zo ziet de kaart eruit als hij helemaal is uitgeklapt


Op het paneel aan de binnenkant heb ik op de achtergrond de maak art "soap bubbels" gebruikt en het woord gefeliciteerd komt van de gelijknamige stanste van Carlijn Design

470.715.167 Mask Art Soap Bubbles      CDSN-0001 Snijmallen Gefeliciteerd


De kaart kan in zijn geheel heel goed blijven staan en is plat op te sturen.
Hieronder nog een kort filmpje van deze kaart.


Leuk dat je weer op bezoek bent geweest op mijn blog.
Creatieve groetjes en tot de volgende keer,




2 opmerkingen: