Pagina's

zaterdag 5 februari 2022

Post

Goedemorgen lieve bloglezers,

In de LIVE demo van 12 januari heb ik de basis gemaakt van de nieuwe slimline tag van Marianne Design. Thuis heb ik het kaartje afgemaakt en graag laat ik het jullie zien.

 
De slimline tag van Marianne design bestel je hier. Ik heb de kleine tag gebruikt die ook in de mini slimline envelop past. het designpapier is Springtime van Marianne design.
 
 


 

Het schildpadje op het kaartje is een collectables mal van Marianne design en deze vind je hier. Het schild heb ik gemaakt van het designpapier zodat de kleuren weer bij elkaar passen. het grasrandje van Marianne Design bestel je hier.

 COL1480 Collectables Eline‘s schildpadden

De lieveheersbeestjes van Marianne Design heb ik tijdens de LIVE Demo ook veel gebruikt en deze mochten natuurlijk niet ontbreken op deze kaart. De tekst langzame post is van Eline's animals en deze bestel je hier.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).
 

 
 COL1480 Collectables Eline‘s schildpadden
 



CR1355  Craftable Gras

1 opmerking: