Pagina's

zondag 4 juli 2021

HAPPY B-DAY

Hoi lieve allemaal,

Vandaag op ons blog een felicitatiekaart die ik onlangs maakte. Voor de basis gebruikte ik een slimeline-stansset van Carlijn Design en het designpapier komt van een schitterende set van Noor! Design, "Sweet Romance".




Het designpapier is gemaakt van hele mooie licht roze tinten met wit en verschillende kleuren grijs. Echt schitterend!!





De basis heb ik uit wit cardstock gemaakt en 2 matlagen van designpapier. Ik stanste met 2 verschillende stansmallensets de woorden HAPPY en B-DAY. Beide woorden stanste ik zowel uit zwart cardstock als uit designpapier. De letters uit het designpapier plakte ik op de zwarte letters en dan zo'n 2 mm verschoven. Dit geeft een onwijs tof effect vind ik zelf!



Verder maakte ik een grote bloementoef aan de rechterkant. 


Hiervoor gebruikte ik een heel aantal verschillende stansmallen, allemaal van Noor! Design.


Het is voor mijn doen een erg rustige kaart geworden, maar ben heel tevreden met het resultaat. Ik vind het erg leuk om allerlei stijlen uit te proberen en mijn kunsten uit te breiden. Dus de komende tijd zullen er allerlei probeersels voorbij gaan komen!



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze creatie.

Veel liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten