Pagina's

woensdag 14 juli 2021

This is Us

Hallo Allemaal,

Van je allerdaagse dingen een foto maken en deze dan op een Lay Out verwerken is echt zo leuk om te doen. Deze keer weer een voorbeeld van mij.


Ik gebruik hiervoor een 30 x 30 stuk Elizabeth Craft Soft Finisch cardstock en bewerk deze met inkt en een Dutch Doobadoo mask. 


Terwijl we op een bankje een appeltje aten heb ik een foto gemaakt van onze voeten gestoken in onze wandelschoenen. Als scrapper al in het achterhoofd om dar een scrap mee te maken.


De stansen die ik gebruikt heb zijn allemaal van Elizabeth Crafts.


De stempel in het blauw is van Masterpiece, en de kleine sentimentjes zijn weer van Elizabeth. 


Ik heb hem weer in min wissellijst gedaan en hij hangt weer een poosje tot ik mijn nieuwe scrap weer heb gemaakt. bedankt voor het bezoek aan ons blog en graag tot snel weer.

groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 

 

  

 

















1 opmerking: