Pagina's

vrijdag 20 augustus 2021

Proost

Hoi lieve allemaal,

Vandaag wil ik jullie een mannencreatie laten zien die ik onlangs maakte. 

Meestal vind ik dit best wat lastig, maar Carlijn Design heeft onwijs toffe producten in haar assortiment, die het een stuk gemakkelijker maken om een mannencreatie te maken.




De basis van de kaart is een standaard dubbele kaart van 10 x 15cm van zwart cardstock. Ik gebruikte zwart cardstock vanwege het stoere karakter, maar ook omdat ik de kaart verder in geel-tinten wil gaan maken. En zwart en geel steken heel gaaf van elkaar af!



Ik maakte een lichtgele matlaag op het zwarte cardstock. Tussen deze 2 cardstock-lagen maakte ik een pocket, waarin ik een label verwerkte. Over dit label kom ik aan het eind van het blog terug.



Van een stuk kleiner zwart cardstock maakte ik een volgende matlaag. De boven- en onderkant van dit stuk cardstock bewerkte ik met een heel toffe zigzagstans uit een set van Carlijn Design. In deze set zitten 6 verschillende stansen om een mooie rand in of om een een creatie te maken. De zigzagrand maakte ik ook aan een stuk geel cardstock welke weer net iets kleiner is, dan het zwarte cardstock is.



Op deze laatste matlaag heb ik de onwijs gave stempel "PROOST" van Carlijn Design verwerkt. Van deze stempel heb ik ook de stansmal en hiermee krijg je er een perfect matlaagje onder.

Verder verwerkte ik nog wat glazen bier, die eveneens uit een set van Carlijn Design komen en een leuke tektststempel die bij in de stempelset "PROOST" zit.



Het label voor in de pocket maakte ik ook van zwart en geel cardstock. Op het label stempelde ik een tekst uit een supertoffe stempelset van Carlijn Design en als laatste een eyeletje en stukje hempcord.



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart.

Veel liefs

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten