Pagina's

zondag 22 augustus 2021

Take me to the Sea

Hallo Allemaal,

Deze hartvormige canvas is helemaal bewerkt met zelfgemaakte bloemen.


Als eerste is het canvas met witte gesso bewerkt. Daarna met een mask en structuurpasta. Als dat droog is kun je het een kleurtje geven, dan is de basis klaar. 


Hier zie je even een close -up van de eerste fase.


Daarna met het lijmpistool een dik touw erop bevestigd met de leuke chipboard ( bewerkt met goudkleurige wax) van Ducth Doobadoo eronder.


De letters van Carlijn uit zwart gestanst en daarna met dezelfde wax bewerkt. Deze op de plak gelegd waar ik ze wil hebben.


De bloemen gemaakt en gerangschikt op en rond het touw.


De blaadjes en de stempel van het meisje passen er ook leuk bij.


Natuurlijk materiaal van het strand in bijpassende kleuren.


Als alles gerangschikt erop ligt ga ik het pas vastplakken met het lijmpistool zodat het meteen stevig vast zit.


Ik vind het een leuk project geworden. 25 augustus ben ik bij Noor & Zo en kun je deze in het echt zien. Wie ga ik die dag zien?

groetjes, 



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  





  
  
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten