Pagina's

vrijdag 23 september 2016

Baby Boy Train


Met de nieuwe trein mal van Dutch Doobadoo die in Oktober uitkomt heb ik bijgaande kaart gemaakt. 


De mal van de trein heb ik op kraft cardstock gelegd, getekend en uitgeknipt. Daarna aangekleed met het mooie Maja Design papier. De stans van het treintje van Joy!crafts past er wel erg leuk bij. In de mal laten zitten na het stansen en toen gekleurd met Faded Jeans distress inkt.


Deze materialen komen volgende week uit, leuk he!


De stempels Baby Boy komt van de leuke stempelset Happy Baby.

Meer had de trein niet nodig vonden mijn freubelvriendinnen, en ik ook eigenlijk. Erg leuke nieuwe mal van Dutch Doobadoo.

Tot mijn volgende creatie en nog een hele fijne dag!
Groetjes Vera 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten