Pagina's

maandag 5 september 2016

You can't Cross

 Hallo Lezers,

Hij is af, mijn allereerste scrappagina, en er gaan er zeker meer volgen want het is zo leuk om te doen!


 De foto is gemaakt tijdens een dagje zeeland. Mijn man keek uit over het water en meteen flitste er door mijn hoofd: you can't cross the Sea bij staring at the water. 

6410/0345 Stempelset At the Sea Reddingsboei

Wel grappig want deze idee flitsen dat schijnt een scrapperskwaal te zijn.

 

De zeemeeuw is gestempeld en uitgeknipt de rest zijn stansjes uit the seashore en under the sea  serie van Noor! Design.

 

De wereldbol van life is a journey vind ik ook zo leuk hierbij.


Nog een paar meeuwen maken het af en ik raad iedereen aan om ook eens te proberen om te scrappen! Ik ben in ieder geval helemaal om.

6002/0504 Life is a Journey

Veel scrapplezier!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: