Pagina's

zondag 11 september 2016

PanPastel workshop

Ik ben weer lekker aan de slag gegaan met één van mijn favoriete mediums, namelijk PanPastel. Deze keer keer met onder andere de pearlescents aan de slag gegaan.


Ik heb er meteen 2 kaartjes mee gemaakt in verschillende kleuren. Natuurlijk mag roze niet ontbreken. De meeste weten wel dat het één van mijn favoriete kleuren is.


Aan de linker zijkant heb ik een gave stempelset van Noor! Design 6410/0316 gebruikt. 

6410/0316 There are no little Dreams

Deze heeft mooie vormen die je aan de zijkant van je kaart kunt stempelen.


De vlinder is van IndigoBlu en heb ik 2 keer gestempeld.


Een tekst past er altijd wel bij voor een klein detail. 

6003/0063 Vintage Flourishes Labels

Ik heb hier bij een Vintage Flourish 6003/0063 stans van Noor! gebruikt.



De tekst op de Vintage Flourish set komt van een Nederlands talige stempelset van Noor!

6410/0410 Sending Messages Banner tekst Nederlands

Zoals je ziet voor elke gelegenheid wel een tekst.


Op zaterdag 1 oktober geef ik een workshop PanPastel en gaan we dus ook deze kaart maken. Er zijn nog een paar plekjes vrij. Kom je ook?

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Wie weet zie ik je dan! Een hele fijne dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten