Pagina's

vrijdag 30 september 2016

Welcome little One

De nieuwe mallen van Dutch Doobadoo die deze week uitkomen zijn zo leuk! Met de luier Card Art mal heb ik deze kaart gemaakt.


Aangekleed met de het leuke babypapier uit het papierblok Happy Baby wat opnieuw is uitgekomen in een lang en smal formaat.


De tekst "Welcome little one" komt van de leuke stempelset Happy Baby en deze heb ik gestempeld met versamark en met witte embossingpoeder. 

De heating tools van Ranger zijn toch wel erg fijn met hun zachte wind zodat niet alles wegwaait en geen herrie voor embossingpoeder. Verder met lint en een paar knoopjes afgewerkt.


De binnenkant heb ik ook aankleed met dat papier en ook de tekst gestempeld met versamark en witte embossingpoeder. 

6410/0032 Happy Baby Stempelset

De kleine figuurtjes zijn stempeltjes van dezelfde stempelset en heb ik ook zo bewerkt met embossingpoeder. Daarna uitgeknipt en met 3D tape opgeplakt. 


Altijd leuk om een geboortekaartje te maken en zeker met zo'n leuke luiermal. Morgen bij Hobbyhoeve laat ik de andere nieuwe mallen ook nog zien dus kom mij zeker even opzoeken. Zou leuk zijn om je daar te zien!

HIT27089 Ranger Heat Tool
Hieronder staan alle materialen die ik gebruikt heb. Nog een hele fijne creatieve dag! 

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: