Pagina's

dinsdag 20 september 2016

Congratulations

Vandaag een simpel kaartje voor mijn doen, maar ook wel eens leuk om te maken.


Wat zijn layer stempels leuk om te doen. Het is even zoeken naar mooie kleurcombinaties, maar als je ze hebt gevonden krijg je de mooiste bloemen. Deze rozen zijn van Studio Light.

Afbeeldingsresultaat voor studio light layered stamps
Op 22 oktober geef ik een make en take met layering stempels en memento inkt.


 Tevens kun je de Brushmarkers proberen en zullen er diverse andere demo's gegeven worden.


De rozen heb ik uitgeknipt en met foamblokjes opgeplakt. Voor het stempelen heb ik Memento inkt gebruikt, voor de rozen de kleuren, Love letter, Lady bug en Rhubarb stalk. Voor de bladeren, New sprout, Bamboo leaves en Cottage Ivy


Ver volgens heb ik met een parelpen van Dutch Doobadoo wat parels gemaakt. De tekst heb ik op de banner gestempeld.

6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)

Dit blijft ÊÊn van mijn favoriete mallen om een tekst op te stempelen, met de bijpassende stempelsets in het Engels en Nederlands.

Fijne dag!
Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten