Pagina's

zaterdag 10 september 2016

Dreaming of a white Christmas


Hoi allemaal,

Wij zijn weer terug van een weekje weg geweest. Ongepland zijn we maandag vertrokken naar Zeeland omdat de weersvoorspelling zo ontzettend goed was. En die is uitgekomen ook hoor. Wat een fantastisch weer hebben we gehad aan zee!

Weer thuis dus weer lekker aan de freubel. Ik heb weer een kerstkaart die ik jullie wil laten zien vandaag. Beetje anders dan jullie van me gewend zijn.... ;-)


Ik wilde als eyecatcher voor de kaart graag deze blauwe Noor! mal gebruiken. Deze mal stanst ook meteen stiksteekjes mee die een leuk effect geven.

(6002/0540)

En dit is het kaartje geworden:
Het designpapier komt uit de collectie "Greetings from the Northpole" van Pion Design. Rondom de kaart heb ik de populaire randmal van Noor! met sterren gebruikt.


De toef is gemaakt met ook allemaal Noor! stansjes...de poinsettia en de hulstblaadjes. Ik heb er nog wat natuurlijk materiaal tussen geplakt.


De tekst heb ik gestempeld op ook een stuk designpapier met bruine memento inkt. Knip er zelf een banner van en plak deze op je kaart.

Hoop dat jullie dit kaartje weer mooi vinden!
Iedereen een fijn weekend gewenst.

  
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten