Pagina's

zaterdag 25 december 2021

Pinguin Love



Hallo allemaal,

Voor jullie vandaag een rustig Slimline kaartje.


Ik heb vanuit de winkel nieuwe kleuren alchohol inkt meegenomen en ben wat gaan experimenteren ermee. Zie hieronder:


Ik heb eerst een Slimline stans van Carlijn Design gebruikt. Daarna heb ik drie kleuren alcohol inkt gedruppeld. Wat matchen deze mooie met het Bella Lulu plaatje Pinquin Love. Daarna heb ik weer een stans gebruikt om een deel uit de kaart te stansen . Ik wil deze nog wel gebruiken, zodat het patroon doorloopt. Dus heb ik het gemat met rood papier. Ook de kaart is gemat met hetzelfde rode papier. 
Een simpel kaartje maar wel heel leuk vind ik.

Ik hoop jullie weer snel te zien op het blog! Tot volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop3000/0110 Bella Lulu Knipvel Pinguin LoveCO727311 Couture Creations Alcohol Ink GeraniumCDSN-0120 Snijmallen Snijmallen Mini Slimline kaart 2CDSN-0111 Snijmallen Slimline kaart 6 Champagne

 

1 opmerking: