Pagina's

vrijdag 7 januari 2022

Hartelijk Gefeliciteerd

Goedemorgen allemaal,

We zijn bijna allemaal dol op slimline kaartjes maken en deze maand zit er deze leuke Slimline Tag in de Marianne Design collectie. Ik heb er vandaag een verjaardagskaartje mee gemaakt met bijpassende envelop.

 
In de nieuwe slimline tag zitten twee maten tags, vandaag heb ik de kleinste maat gebruikt. Het designpapier is Honeymoon van Marianne Design. De slimline Tags bestel je hier.
 
 CR1576  Craftables Slimline tags


 

Het lieve hondje heb ik gemaakt met de collectables Puppy van Eline. Met deze mal kun je heel veel verschillende hondjes maken en je besteld deze hier.

COL1464 Collectables Eline's Puppies 

De envelop heb ik gemaakt met het nieuwe craft stencil Mini slimline envelop van Marianne Design en deze bestel je hier.

 

De nieuwe Stempel  ''lieve teksten'' heb ik zowel op de tag als op de envelop gebruikt. De kleine bloemetjes zijn van de nieuwe mal flowers by Marleen. De postzegel op de envelop zat in de adventskalender van Marianne Design, hier heb ik ook nog het hoofdje van het hondje uit laten piepen.




Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

CR1576  Craftables Slimline tags


COL1464 Collectables Eline's Puppies



CS1087 Lieve teksten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten