Pagina's

vrijdag 14 januari 2022

Om je op te Fleuren

Goedemorgen allemaal,

De gieter is denk ik wel mijn favoriet van de nieuwe Marianne Design Collectie. Vandaag heb ik hem helemaal in het roze gemaakt met het lieve lammetje van Marianne design.

De gieter heb ik twee keer uitgeknipt zodat deze mooi kan blijven staan. Het designpapier komt uit de nieuwe set Fleurige groetjes van Marleen.  De gieter bestel je hier.

PS8113 Craft Stencil Watering can by Marleen

Het lammetje van Marianne design (COL1494)  heb ik gestanst uit wattenschijfjes zodat die lekker fluffy is. In zijn pootjes heb ik hem het nieuwe klavertje vier gegeven maar deze heb ik wel uit roze designpapier gestanst zodat de kleurtjes mooi bij elkaar passen.


De mooie bloemen op de gieter zijn ook nieuw deze maand en deze zitten in de collectables mal Flowers by Marleen en deze bestel je hier.

COL1504 Collectables Flowers by Marleen 

Het lieveheersbeestje zit in de mal van het klavertje vier en deze heb ik ook uit hetzelfde designpapier gestanst. Het grasrandje van Marianne design is al een oudere mal maar die gebruik ik nog heel erg veel. Het stickervel met teksten zit bij het designpapier Fleurige groetjes en die heb ik gemat op designpapier en met een lintje aan de gieter gehangen.


Bedankt weer voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.

Groetjes,

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

PS8113 Craft Stencil Watering can by Marleen

 


LR0745 Creatables Lady bugs

COL1504 Collectables Flowers by Marleen

CR1355  Craftable Gras

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten