Pagina's

zondag 10 januari 2021

Little Miracle

Hallo allemaal,

Ik had nog een heel leuk idee voor een geboortekaartje en dat wil ik graag met jullie delen. Een paar weken geleden heb ik een Bubblegum kaart gemaakt met deze gave mal van Dutch Doobadoo (470.713.832). Deze mal is zo veelzijdig te gebruiken dat ik jullie graag nog een ander idee hiermee wil laten zien.

De basis van deze kaart is de Card Art Fold Card van Dutch Doobadoo (470.713.832). Als je deze mal 4 keer uitknipt en vastplakt dan krijg je dit model waar je in het midden een transparante bal in kunt hangen.


470.713.832 Fold Art

Het Designpapier dat ik gebruikt heb komt uit het mooie papierblok van Marianne Design Little Miracle (PB7058) In dit papierblok zitten 16 dubbelzijdige vellen designpapier in Roze, blauw en groen tinten.

PB7058  Paperpack - Eline‘s Babies little miracles

Met deze Collectables mal (COL1479) van Marianne Design maak je de leukste baby's voor op geboortekaartjes.

COL1479 Collectables Eline‘s baby‘s

Marianne Design heeft ook een leuke babyfles in de Creatables collectie zitten en die mocht natuurlijk niet ontbreken op deze kaart. Alle teksten komen uit een oudere Clear stamps set van Bella Lulu genaamd Baby (3002/0107).

 

De waslijn op de kaart heb ik gemaakt met behulp van een Craftables mal van Marianne Design (CR1502). Met deze mal kun je verschillende kleertjes maken in de kleuren die je zelf wilt.


In het midden van de kaart heb ik een transparante bal gehangen gevuld met blauw/witte muisjes. Let op dat je het lintje aan de bal goed vastplakt met Tacky-tape zodat je zeker weet dat deze vast blijft zitten.


Alle gebruikte materialen vinden jullie onder aan mijn blog. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en hoop jullie snel terug te zien bij een volgend blog. Fijne dag gewenst allemaal.
 
Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/1211 One of a Kind Ballonnen

470.713.832 Fold Art


PB7058  Paperpack - Eline‘s Babies little miracles

COL1479 Collectables Eline‘s baby‘s
802100/0060 Transparante kerstbal 2-delig 60 mm (5 stuks)

CR1502 Craftables waslijntje by Marleen


LR0575 Creatables baby bottle

 6500/0123 Tacky Tape 9 mm



3 opmerkingen: