Pagina's

zondag 3 januari 2021

Opkikker

 Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op het blog van Noor & Zo. Vandaag heb ik een opkikker voor jullie gemaakt. Ik wilde er een fleurige opkikker van maken met lekker frisse kleurtjes en dat is gelukt.

De basis is een schommelkaart, die vind ik toch zo leuk om te maken. Het Designpapier dat ik gekozen heb is Spring's Arrival van Noor Design (6011/0656). 

3000/0063 Bella Lulu Knipvel  Opkikker

Nadat ik het Designpapier had opgeplakt heb ik de mooie blauwe Doily mal (6002/1528) gestanst waar je een lintje door kunt rijgen. De Doily mal heb ik nog gemat op kraft zodat de mal mooi naar voren komt en daarna op de schommelkaart geplakt.

Het lieve beertje in het midden van de Doily mal komt uit het leuke knipvel opkikker (3000/0063) van Bella Lulu. 



In dit knipvel zitten lieve beertjes en schattige kikkertjes in mooie groen en geel tinten. Er zitten ook leuke opbeurende teksten in het knipvel en die heb ik natuurlijk ook gebruikt op mijn kaart.

 

 

De regenlaarsjes, bloemen en het bingo kaartje komen uit de labelvellen set van Spring's Arrival (6011/0427) van Noor Design. In deze set zitten ook weer prachtige plaatjes en heel veel leuke teksten die perfect passen bij het voorjaar.

6011/0427 Noor! Labelvellen Spring Arrival

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en hopelijk hebben jullie weer een paar ideetjes opgedaan. Tot de volgende keer.

Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 
 
 3000/0063 Bella Lulu Knipvel  Opkikker
 
 
6011/0427 Noor! Labelvellen Spring Arrival
 2920-0102 Florence • kraft papier A4 300g x20

2 opmerkingen: