Pagina's

zaterdag 13 februari 2021

Bella Lulu Bloghop - Little Kitten


Dag allemaal,

Degene die zich hebben ingeschreven voor het Mega Hobby festijn Online krijgen dit leuke nieuwe Bella Lulu knipvel in hun Goodybag. Maar als je niet bent ingeschreven kun je het schattige vel natuurlijk ook via de webshop bestellen.

** klik {HIER} om het Bella Lulu papier te bestellen **


Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.

 Anouk

Patricia
Gerlinde

Josje

Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!

 

Wat moet je doen?
  • Ga 13 februari 2021 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van 


Heel veel plezier bij het hoppen.

Groetjes Joyce

7 opmerkingen:

  1. Ik kan niet wachten tot mijn pakket binnen komt! Gelukkig heb ik het lente kriebels papier ook besteld dus dan ik ook zoiets leuks maken.
    Het mega hobby festijn was echt ontzettend leuk dames, hartelijk dank voor de organisatie daar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bloghop met dit geweldige knipvel. Josje komt nog denk ik? Super leuke creaties gezien. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke bloghop weer! Het was weer een echt feestje om de creaties van de DT-dames te mogen bewonderen! Ondanks het feit dat ik meer een hondenliefhebber ben, vind ik dit knipvel super cute alsook de prachtige creaties ermee gemaakt! Bedankt dames voor de inspiratie!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat je een geweldig team hebt ,de kaarten zijn bij iedereen geweldig mooi.
    Was voor mij eerste keer dat ik zoiets deed maar ga zeker vaker naar de blogs kijken en inspiratie opdoen en daar hoort dan zeker het kopen weer bij .Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotten van kaarten 🥰
    Lief en zoet maar ook met een knuffelgehalte
    Was weer een fijne hop vol,inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaarten . Nu is het wachten op de goodiebag. En dan snel aan de slag .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke bloghop. Wat een super schattige katjes op de mooie projectjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen