Pagina's

donderdag 7 mei 2020

Meisjes van 13

 Hallo allemaal,

Dit mini album heb ik gemaakt met het Streetwear Scr@p designpapier van Noor! Design. 


Het was de bedoeling dat ik een gewone kaart zou maken met de Card Art Tickets, maar het is een mini album geworden.

6011/0645  SCR@P  Design Paper Streetwear 

Waar de vouw van het ticket komt heb ik om de 0,5 cm een rillijn gemaakt, zodat er 2 opstaande randjes ontstaan. Ik heb de randjes twee aan twee aan elkaar geplakt en het kleinste ticket in het midden er tussen geplakt.

 470.713.749 Card Art Tickets
 Aan weerszijden heb ik een pagina geplakt met op de rechterpagina een pocket met drie labels erin. Met de streetwear border heb ik een randje langs het pocket geplakt.


Voor de achterpagina heb ik diverse mallen uit de Streetwear collectie gebruikt. 

6002/1498 Snij-embosstansmal Streetwear Border

 Ook de Labels & Tags mogen niet ontbreken. De achtergrond heb ik bewerkt met structuurpasta en de Mask Art Metall 1. Na het drogen heb ik alles bewerkt met de inkten memento Rhubarb Stalk en memento Paris Dusk. 


De witte delen van de sneakers heb ik ook met Dutch Doobadoo structuurpasta bewerkt.

 6002/1497 Snij-embosstansmal Streetwear Circle 

  Het mini album is voor onze oudste kleindochter die 13 jaar wordt. Daarom heb ik het versje 'meisjes van 13' van Paul van Vliet als extra pagina toegevoegd. De teksten op de tags heb ik met de computer gemaakt.


Op de achterste pagina heb ik twee pockets verwerkt. In de pockets zitten nog eens twee pockets. Deze heb ik gemaakt met de pockets en labels uit het designpapier. In het rechter pocket heb ik een kado kaart gestoken.


Alle pagina's en pockets zijn aangekleed met streetwear stempels. Het mini album wordt gesloten met een simpel touwtje van wit hempcord.

Ik hoop dat jullie weer genoeg inspiratie hebben opgedaan.

Nog een fijne dag.

Antje
 
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6011/0645  SCR@P  Design Paper Streetwear  470.713.749 Card Art Tickets    6002/1498 Snij-embosstansmal Streetwear Border  6002/1497 Snij-embosstansmal Streetwear Circle  6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags   870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml   470.715.015 Mask Art A5 Metall 1

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig albumpje! Er is zoveel te zien dat je wel even de tijd moet nemen om alles te bewonderen! Echt heel knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf album is dit geworden. Je hebt heel wat te zien, ga op mijn gemak nog eens rustig alles bekijken. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een super mooi album. Wat een leuk papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen