Pagina's

dinsdag 12 mei 2020

Thee & Cake

Hoi allemaal,

Het is weer dinsdag dus het is weer tijd voor een kaartje van mijn hand. Ik ben aan de slag gegaan met de set Blauw Stans en embosmal Viktoria.


Dit is mijn kaart geworden. De afmetingen zijn 18,5 bij 13,5 cm. 

6011/0651 Paper bloc Vintage Teaparty

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het Papierbloc Vintage Teaparty 6011/0651.

        

Snijd een stuk cardstock van 12,5 bij 17,5 cm en stans de Snij -embosstansmal Border Viktoria 6002/1491 aan de rechterzijde.  

    6002/1492 Snij-embosstansmal Vierkant Viktoria

Op het linker deel komt dan een stukje designpapier. Langs de border bevestig je nog een mooi lint met strik.

    
Op het stukje designpapier is de prachtige Snij-embosstansmal Vierkant Viktoria 6002/1492 bevestigd. Deze is vastgezet met foamtape zodat deze iets los komt van de kaart.

  

In het middenstuk van de mal heb ik een leuke stempel met het thee thema geplaatst. Deze set is momenteel helaas niet op voorraad. Je kunt hier uiteraard een andere stempel plaatsen of een leuk plaatje. 

6003/0094 Vintage Flourishes Misletoe

De papierset Vintage Teaparty heeft mooie afbeeldingen op het papier. Het theekopje met de roos en de losse roosjes zijn uit het designpapier geknipt en bevestigd op de kaart. 

    
Achter de roosjes is nog wat Mistletoe uit de Vintage Flourishes serie 6003/0094 verwerkt.  Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Liefs,

1 opmerking: