Pagina's

dinsdag 19 mei 2020

Streetwear

Hoi allemaal,

Vandaag geen kaart van mijn hand maar een scrappagina. Het streetwear scrappapier leent zich zo goed voor een leuke stoere meidenpagina. 


Dit is mijn layout geworden. 


Zoals gezegd heb ik voor mijn basis gebruik gemaakt van het Scr@p Design Paper Streetwear 6011/0645


Op de LO is een halve band bevestigd van het Scr@p Design Paper Bricks 6011/0575.

6004/0035 Stansen en Stempels Picture Kit

Het geeft een leuk contrast met het Streetwear papier. 

     

De maand hebben een we ook weer een ontzettend leuke nieuwe collectie. Eén van de artikelen is deze Stansen en Stempels  Picture Kit 6004/0035. Her en der op deze LO heb ik gebruik gemaakt van deze set. 

 
Joy! Crafts heeft ontzettende leuke Woodsters 6320/0011, ringen van hout, en Noor en Zo heeft deze in de collectie. Leuk materiaal om op je LO te gebruiken. 


Ik heb deze met glitterinkt bewerkt en een plaatje uit het designpapier gesneden en achter de woodster ring bevestigd.

  

Naast de houten ringen zijn er ook houten cirkels in deze collectie 6320/0001. Hierop heb ik een plaatje van een knipvel bevestigd. Wat leuk materiaal erachter bevestigd wat een stoere look geeft.

6410/0529 Clearstempel - Noor- streetwear         

Her en der op de pagina heb ik de stempels van Streetwear 6410/0529 gebruikt en nog een tag gemaakt met mijn favoriet, de Scr@p stans Labels & Tags 6002/1175.

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met deze Lay Out.

Liefs, 

1 opmerking: