Pagina's

vrijdag 8 april 2016

Happy Family

Met de leuke pasfoto "polaroid" mallen van Dutch Doobadoo wilde ik weleens iets doen. En bijgaand dus een mini uitklapalbum in een leuk doosje. Erg leuk om cadeau te geven aan de grootouders.


 Het doosje is gevouwen uit 8 velletjes van 15 x 15 cm. De deksel heb ik aangekleed met de mooie mallen van Noor zoals de swirl, blaadjes en madeliefjes.


 Het boekje en doosje heb ik gemaakt en aangekleed met het mooie papierblok Romance wat nu bij Celebrate set zit.


 Aan de binnenkant van het album de titel "Happy Familie" aangebracht plus de swirls stans. Als je daarna het boekje open doet valt de rechterkant naar rechts uit en de  linkerkant naar boven. Zoals hieronder.


 De binnenkant heb ik met de leuke polaroid mal van Dutch Doobadoo en pasfoto's van het gezin geplakt. Daarna versierd met de mooie doodle stamp set van Joycraft gestempeld. 

6002/0503 One of a Kind Tuinset

De tekstjes komen van de stempelset "Sending messages postcard stamp" in combinatie van de bijbehorende stansjes.


Verder nog de "one of a kind" stans set met de leuke takjes en bloemetjes.



 De bloemetjes, vlinder en swirls heb ik bewerkt met de mooie Wink of Stella brushpen. Deze gebruik ik heel veel op mijn projecten. Erg mooi effect met die subtiele glimmer.


 Dit was mijn creatie weer! Bedankt voor je aandacht en eventuele reactie! Altijd leuk! Alvast een fijn weekend!



Lieve groetjes Vera


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


4 opmerkingen: