Pagina's

vrijdag 22 april 2016

Winsor & Newton Brushmarkers

Met de mooie brushmarkers van Winsor & Newton die te koop zijn bij Noor & Zo heb ik bijgaande achtergronden van de kaartjes gemaakt.
 

In combinatie met activator spray verdeel je de alcoholmarkers op je craftsheet. Stempel je achtergrond stempel (hier de vierkantjes stempel gebruikt) in de inkt en daarna op je gloss paper! Op deze manier kun je mooie achtergronden maken.


De rondjes op de kaart komen van een masking liquid marker die je aanbrengt voordat je met de inkt gaat stempelen. 

Na het opdrogen van de inkt kun je de masking liquid er zo vanaf wrijven en krijg je de figuren in de kleur van het papier.

 

Ik ben nog druk aan het oefenen met het inkleuren van stempels met de brushmarkers. Dit is mijn eerste poging en nog lang niet goed. Maar je moet ergens beginnen. De stempel komt van de stempelset van Penny Black. De randjes komen van de hele leuke border stempelset van Noor Design die ik erg vaak gebruik. Zo leuk!


Je kunt met zwarte stempelinkt een mooie stempel over de achtergrond zetten. Daarna afmatten met een zwart cardstock en dan krijg je een mooi strak kaartje. 


Dit was mijn creatie weer voor deze week. Ik hoop dat je het wat vindt. Verder wens ik je nog een fijne zonnige dag!

Groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen: