Pagina's

maandag 11 april 2016

Zeg het met Bloemen

 Hallo Lezers,

Vandaag mag ik weer een kaartje presenteren op dit Blog, wat elke keer weer een feestje is om te mogen doen, ditmaal zeg het met bloemen (in de vorm van een kaart).


De basis is een labelmal  en cijfers van  DDBD in combinatie met het papier van het  Botanical paper blok, mooie diepe kleuren zitten er op dat blok.

6011/0313 Paperbloc Botanical   470.713.125 Shape Art Frames Label  470.715.805 Dutch Stencil Art Numbers 2

Het plaatje is een stempel uit de oude doos van crafters company ingekleurd met mijn nieuwe verslaving de brushmarkers van Winsor en Newton, die kleuren fantastisch.
 
 
 Ze hebben een hele fijne punt het lijkt wel een penseeltje, bovendien blenden ze geweldig en er zijn 72 kleuren verkrijgbaar, volop keus dus.


Leuk is het om de verschillende randjes tussen je opbouw van je  kaart te gebruiken,deze keer notebook, het piept net onder de 60 en boven het kleine labeltje uit.

 6002/0259 Blauw Notebook            6002/0389 Blauw Rand vlinders

Verder heb ik de mooie vlinderrand gebruikt en een stempel van de stempelset buttons zo handig want er zit er altijd wel een bij die toepasselijk is voor je kaartje. 


   6410/0039 Stempelset Buttons Veel Geluk 

Een bloemetje en blaadje mogen niet ontbreken en die zijn er ook volop van Noor design. 

Dit is mijn kaartje voor deze week ik hoop dat jullie het leuk vonden en dan wens ik jullie weer een fijne knutselweek.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: